söndag 7 juni 2009

Vem e tröttast?



Ja tror Mette e tröttast för hon sover än och det gör inte pappan.
Idag har vi gjort massa saker känns det som å dagen e inte slut än. Känns bra. Vi har städat, tvättat, lagat och ätit thai och såklart så har vi varit och röstat. Känns alltid lika ångestladdat, jag vet aldrig hur jag ska rösta, men känns ju ändå viktigt att göra det. Jag har alldeles för dålig koll på vad partierna för stälning. Har inte intresse nog att ta reda på det, även fast jag borde.
Ja ja till nästa val ska jag vara lite mer insatt.

Just nu hänger vi i vardagsrummet å njuter av en kopp java och en Årechoklad pralin. Mums mums.
Lunkan kikar på tennis matchen. Hoppas Söderling kan vända.
Jag väntar på att lite auktioner på tradera ska avslutas, har budat på lite olika tyger. Är sugen på att sy lite egna kläder till skruttan.
Försöka kan man ju alltid, kan inte bli mer än fel.
Resultatet kommer sedan.
Nu ska jag göra ingenting tills Metts vaknar.
Må så gott.

Det stör mig att jag inte lyckas vända på filmen. Någon som har något tips?

Inga kommentarer: