söndag 9 augusti 2009

Sommaren i bilder!

Mitt hjärtas lilla guldklimp.
Jag har sytt en liten söt sommar klänning till Mette. Jag gjorde den av min underbara mormors gardin. Älskar dig Mormor. Önskar verkligen att du skulle kunna träffa vår goa tjej och min härliga sambo. Du skulle ha älskat dem!
Mettis fick sin andra vaccination nere på djurös bvc, Gick så bra! Tålig tjej vi har.
Livet i backspegeln.
Vackra sommar!
Jo sommar är det så på med fleecen :-)
Hon kan pluta redan nu.
Mamman passar på att mysa lite.
Ja sommaren har delvis ägnats åt att lära Mette att äta och bekämpa mammans fobi mot kladd...
För kladdar det gör vi!
Så här gör Mettis när hon vill visa sin kärlek.
Som hon gillar sin Fina storebror.
Ja dra i hår gillar hon me.
Busungar på golvet.
Mamman i Gamla Stan.
Kärlek i den somriga kungliga hufudstaden.
Bus vid kajen.
Här är det någon liten unge som precis lagt en sån brakskit att jag nästan trilla av bänken.
Mettes tosiga Gudmor, se nu till å kom hem vi saknar er.
Obetalbart leende från lilla skruttfrid.
Massa mys.
Amningsstund i Leksand.
Grabbarna grus har gemensam födelsedagsfirande.

2 kommentarer:

Powell Family sa...

Ahhh vilka mysiga sommarbilder! Tack for en mysig helg uppe i Leksand tillsammans. Halsa familjen sa gott! Stora kramar till er alla.

Linnea sa...

ni e så underbart fina!!! och jag villvillvill komma men jag har inte råd... =( åker ju till tyhailand i okt måste spara allt jag kan! men så fort jag har råd kommer jag! förhoppningsvis kanske när det kommit snö så jag kan åka skidor!!
massa kramar