fredag 13 februari 2009

Matdags!


Ja in te är det lätt att amma å pilla på datorn samtidigt, men visst går det. Envis som en skär gris det är jag det...
Just nu ligger hon å åmar sig i mitt knä, ser ut att ha paltkoma eller en rallybajs på g.
Jag har äntligen gjort slag i saken och bokat resa till Karlstad, bär av den 27 april å hem igen den 6 maj. Det ska bli så kul, var länge sedan jag var där.
Intressant kommer det att bli att åka tåg ett halvt dygn med Mette. Bra att hon är lite större då.
Jag har huvudbry angående alla hjärtans pressent. Ska försöka komma på någe kreativt. Inte är det lätt inte...
I onsdags var vi på föräldragrupp för första gången. Det var så kul att träffa alla igen å som föräldrar denna gång. Det var stor spridning mellan de små åsså. Den äldsta nästan tre månader å den minsta knappt tre veckor.
Mette blev lite knorrig på em/kvällen. Jag tror att det blev lite mycket nya intryck för henne. Hon har reagerat så förut på nya människor. Det märks direkt för då vill hon trygghets tutta hela tiden.
nu ska jag försöka ordna med lunch till mig. Gårdadens stuvade makaroner med tillbehör står på menyn.
Kram på er.

Inga kommentarer: