söndag 15 februari 2009

Strålande dag!

Idag har det varit en toppendag. På morgonen fick jag och Mette lite sovmorgon medans far och son tog en repa på ripfjället. Jag smög upp ur sängen så hon fick sova vidare å så fick jag lite eden tid. Två flugor i en smäll!
När mitt lilla hjärta vaknat och blivit nytankad så tog vi en rask promenad i solen till familjen i Tegefors. Där blev vi bjudna på en potatiskaka till lunch, jättegott. Tack!!!
Lilla Mette charmade Fru Tegefors med en gång. Jag tror hon föll som en fura... Herr Tegefors skrämde hon så att han nästan föll ur fotöljen. Mette la nämligen en riktig brakskit rent ut sagt...
- Kan bebisar låta så där?

När vi kommit hem så fick Mette sova på balkongen, hon sover så gott ute i vagnen. Undertiden satte jag igång att baka hemgjord Pizza och pappa och son satte fart med städningen. Tänk att dammrottorna förökar sig snabbare än kaniner!

Nu ska vi njuta av en lugn och stilla söndagskväll.

Inga kommentarer: