torsdag 8 oktober 2009

Mamamamamamma

Jo de har hon snappat upp nu. Ganska fascinerande att höra det första gången å sedan att det återkommer. Att det inte var en tillfällighet. Det var i måndags jag hörde henne säga det för första gången. Underbart att höra.
Nu ska det bli spännande att se om hon forstätter att säga mammammama.

Nu kan Mettis även ställa sig upp själv utan några problem, hon anväder sig av det som finns i närheten. Ikväll flyttade hon sig mellan bord och stol för första gången. Obetalbart att se när det går upp för henne när hon lärt sig något nytt.

Mette busade med lilla hunden idag, som hon avgudar denna hund. Det är tur hon är så snäll eftersom Mette gärna tar en smakpuss på henne. Favvoriten är när Genie viftar med svansen i Mettes ansikte, hon kiknar av skratt.

Jag vill passa på att sända en grattis hälsning till Annas stora lilla tjej. Grattis stora E.
I morgon blir det äntligen en promenad med fika med härliga Malin och hennes solstråle T. Ja min å Mettes bundsförvanter ska självklart med de med. Vad skulle vi göra utan E och E.
Kram på er alla.

2 kommentarer:

storaEochlillae sa...

Tack tack säger storaE!
Underbart när de lär sig nya saker, stoltheten är obeskrivlig, både för mamma o barn. Kram på er!

Linnea sa...

åå söta bästaste unge <3
mamamammama =) om ett halvår blir de papapap oxå hehe. (det dröjde min 6 mån mellan mamma o pappa) hoho
stakars pappor.
tack för era fina ord på min svarare, jag älskar er!
kramar i massor