söndag 25 oktober 2009

Systuga.

Symaskinen har fått stått framme under helgen för jag har haft en del projekt som jag ville få gjort.
Jag har sytt påslakan och örngott till tösen. Det blev av tyget vi fick av mormor, Nalle Phu. Men det räckte inte till hela så då tog vi av gammel mormors gardin. Tänk den har jag gjort mycket av till Metts.
För någon vecka sedan sydde jag ett par velour leggings, men de blev en storlek för stor så i helgen gjorde jag ett par till. Denna gång lyckades jag få till storleken perfekt.
Så när det var klart så blev jag så sugen på att sy ett par baggyjeans till henne utav ett par av mina gamla håliga. Så jag rita ett mönster å satte igång.
Tja jag blev nöjd. Ett par ljusa jeans men grön och brun randig mudd.
Bildbevis får komma senare när våran lilla ängel är vaken och kan vara modell.
Kram och god natt.

1 kommentar:

Linnea sa...

ni måste ju visa hur det blev! nyfiken jue.. =)=)=) <3<3 saknar er!