onsdag 17 december 2008

Mission

Idag har jag en rad uppdrag jag ska fixa med. Jämföra försäkringar för lilla kotten, koka farmors fudge, ordna med bilder till Farmor och Farfar på den tjocka magen :-) å så tänkte jag rulla älgköttbullar så vi ahr till jul.
Allra helst skulle jag vilja ge mig ut i längdspåren, men jag får så ont i min framfog när jag åkt så jag får nog inse att det inte är att rekomendera. Jag ska ta en lugn och stilla promenad med Lunkans lilla Yrväder.

Igår var vi på studiebesök på förlossningen i Östersund. Vi slog följe med ett annat par som väntar nedsläpp strax efter oss. Det var ett tag sedan jag skrattade så mycket som igår. Pappan till deras bebis höll låda i väntrummet. Till hans stora förtjusning fans där en tågbana i trä, tänk va kul man kan ha med en sådan!
Själva rundvandringen kändes inte som det var något nytt under solen, vi har ju redan varit inne en gång på kontroll när jag fick så tokigt ont i magen.
Men det kändes ändå bra att ha varit där och träffat personalen, fått ställa dumma frågor å så.

Nu ska jag nog ta och sätta fart med mina uppdrag så att jag hinner klart, det är stressigt att gå hemma å vänta ;-)
Å tusen tack för de fina kommentarerna, det värmer!

Inga kommentarer: