söndag 19 april 2009

Djungelnslag!

Gäller tydligen i vårt lägenhetshus. Så vitt jag vet så ska man om man har bokat upp tvättstugan infinna sig där och bruka den inom iaf en timme.
Jag gick ner ikväll för att se om det var tomt(nämligen en liten tjej som bajsat ner sig ordentligt)och det var det. En i huset hade bokat från kl fem, men när jag var där vid halv sju var där tomt. Så jag satte igång å tvätta, när jag kom ner för att skifta maskin nr två var min tvätt ur plockad och maskinen upptagen. Mycket märkligt tycker jag.
Ja ja va e väl en bal på slottet? Ja får väl fortsätta imon.

Så till något helt annat.
Varför har jag blivit så himla blödig efter Mette kom. Jag kan inte titta på en simpel svensk thriller längre. Jag försökte ikväll med att se Van veteren, men det kröp i hela kroppen, kunde inte sitta kvar å se.
Förut kunde jag se allt möjligt konstigt utan att bry mig.
Ska det vara så här?

Må så gott.

Inga kommentarer: