torsdag 16 april 2009

Gräsänkling!


Mannen i mitt liv har lämnat mig och dotter ensamma i två dagar, han har åkt till norge för en kortare införsäljningsturné. Tidigt i morse steg han upp för att vara i Trondheim tills butikerna öppnade. Under dagen har han besökt kunder och medarbetare för att på sena kvällen ta ett flyg till Bergen. Där är det en mässa som han ska representera företaget på imorgon. Så imorgon natt flyger han hem till sin lilla familj igen.
Vi saknar dig. Sängen är så stor och tom utan din värme och kärlek.
Jag älskar dig tack för att du finns. Du är helt underbar. Världens bästa sambo och pappa.

Ikväll bjöd jag in mig + dotter och min fina barnvagnskompis + dotter på middag hos mina päron. Mums jättegoda älgfärsbiffar med grönsaker i ugn. Till efterrätt hade jag gjort en hjortronpaj.
Det är så tokigt skönt att ha någon att dela mammarollen med, som är på samma nivå som jag själv. Det ger en trygghet värd sin vikt i guld att ha henne så nära å som alltid finns där. Det är skönt att veta att vi finns för varandra.
Tack min vän. Vad skulle barnvagnstiden vara utan dig!!!

1 kommentar:

Linnea sa...

whiiiiieee! bara du o mettson hemma asså.. och vettu hur kul de va att rida idag!? jätte!! duktig va han oxå=) så det känns bra inför tävlingen 1 maj. och du måste komma och rida på ripplan ju! stabilt bäcken eller va va de?.;)
pussssssssar
ps. söööööt bild!!! de e väl mette o elin? ds.