måndag 20 april 2009

Långpromenad + vaccination.

Idag har jag och Mette + lillyrslet Ginie roat oss med att power walka från duved till åre. Super skönt i vår solens sken. Jag kan lova att yrvädret tyckte det var sådär roande att gå i koppel hela vägen. Hon är som van att få sträcka ut på någon lägda.
Mettis tyckte det var skönt till vi kom till olympia, där ledsnade hon ur totalt. Så då passade jag på att ta ett amnings och latte stop hos Daniel på Grädda. Gott för oss båda.
Mette har fått sin första vaccination idag samt läkarkontroll. Allt såg och hördes bra ut. Men ack vad det skar i hjärtat när de vaccinerade. Har aldrig hört henne skrika så hjärtskärande någon gång förut. Tror mödrar förstår.
Nu är det bara vänta å se om det kommer någon mer reaktion på sprutorna.
Nu ska jag ägna mig åt min älskling.
Må så gott.

3 kommentarer:

Follow the Laffans sa...

jag vet det är såå hjärtskärandes att se sina små få den stora elaka sprutan :( man kan inte riktigt kontrollera sina känslor då. hoppas hon mår bra och inte har allt för ont. Kram Malin

Linnea sa...

ååå grädda har öppnat igen=) fy va hemskt att höra henne skrika så, ontont sa hon.. =( saknar er kraaaamar

Linnea sa...

du bara är såååå underbarast =) tacktacktack!!!