torsdag 16 april 2009

Vår i luften.


Det är inte speciellt varmt i luften än men våren gör sig starkt påmind ändå. Lite flyttfåglar börjar leta sig tillbaks, tussilagosar tittar upp, mina blommor börjar äntligen blomma. De har haft knoppar halva vintern men tok vägrat slå ut. Så ni kan tänka er att jag ble gla när de äntligen fick tummen ur...
Idag har jag varit ute å power walkat fram och tillbaks till millesgården. Jätte skönt att komma ut. Lillskruttan sov gott hela vägen.
Imorgon är mitt mål att få gå på tur med världens bästa mormor. Det är det fina med att bo här. Kan både skida och promenera på torra vägar samma dag. Heja Jämtland.
Nu ska jag gå å göra mig lite lunch. Idag blir det en banan, en kiwi och keso. Snacka om vår/sommar mat.
Mumsfilibabba!

1 kommentar:

Linnea sa...

jag är så glad att jag har dig och mette då! ni e så underbara fina människor! jag blir så där glad att tänka på er, och att de verkligen finns sånna som du pilla! jag saknar er så himla mkt, ska fan flytta till duved jag me =) jag vill inte att mette ska växa ur vaggan utan att jag är med ju! massa massa kramar till er