onsdag 22 april 2009

Oj vad det spränger.

Jag skulle tro att det är dags att mata lillskruttiruttan ganska snart. Hon har precis vaknat från sin förmiddagslur, så nu sitter hon i mitt knä och käkar på sina fingrar. Jymmie!
På morgonen har jag städat undan lite vinter prylar, jackor, skidor å stavar. Allt fick åka ner i förrådet i väntan på nästa säsong.
Eftersom mette sov så länge passade jag på att damsuga av lägenheten. Grus perioden har ju börjat. Ursh och blä, jag hatar när man inte kan gå barfota inne utan att det fastnar smuts under foten.
...
...
...
Oj oj oj cirka 12 timmar senare försöker jag nu göra klart inlägget om dagen.
Det är inte alls lätt att få till det man vill göra under en dag, det lyckas alltid gå i stöpet. Men vad gör väl det. Det är bara gilla läget.
Vilket jag tror att jag har gjort.

1 kommentar:

Linnea sa...

Finaste sötaste ni!!! =)