onsdag 27 maj 2009

Älskade unge!

De har varit en dag full med aktiviteter, jag som har som mål att vi ska ha en lugn dag hemma på onsdagar bara för att jag åker hemmifrån varje onsdag för att ha ridlektion. Va skulle mina dagar va utan E och E???
Dagen började med att jag å Mette åkte å delade ut tackkort, ja mette hade sin fm vila i bilen. Sen åkte vi till E och E, drack kaffe å matade. Hennes man ringde å lurade me oss på recept för en bit lunch, sallads buffén där är grym. Idag hade de riktigt goda solroskärnor, saltade och rostade. Mums. Tackar för det.
Tja efter lunchen bar det av hem till mig, hade en deg på långjäsning hemma så den pockade på min uppmärksammhet. Så vi for hem å fixa den samtidigt som vi kikade på min favvo film. The Notbook, har ni inte sett den så rekomenderar jag den varmt. En film om starka uppoffringar för kärleks skull. Den är så vackert filmad. Jag grinar varje gång jag ser den å inte blir det bättre av att man har kroppen full me hormoner.
Framåt sen em så kom Mettes underbara pappi hem, han brassa lite middag så vi fick nåt i oss innan jag skulle sticka till ridskolan.
Tokigt väder att ha lektion i, men de gick rätt bra ändå. De är såååååååååå duktiga mina elever.
När jag kom hem hade grabbarna fixat lite här hemma, mycket skönt att komma hem till ett plockat hem, å till min lycka hade de kirrat med melon och glass. Yammi !!!!!!!!
Vi avslutade kvällen med att bada våran goa lilla tjej. Så här kommer lite bilder.





Inga kommentarer: