tisdag 5 maj 2009

Oki skärpning!

Jag har varit borta i 10 dagar utan att göra en enda uppdatering. To bad!
Jag skyller på att det varit fullt upp åså glömde jag sladden till kameran hemma så jag kan inte lägga upp bilder. Så det blir ett bildligt inlägg om ett par dagar.
Det har verkligen varit så skoj att vara hos familjen i Karlstad, de är underbara människor som betyder väldigt mycket för mig. En dröm vore att få ha dem nära i vardagen.
De är så snälla, omtänksamma, enkla att umgås med, givmilda och så snygga såklart(hihihihi) generad?

Mette har lärt sig nya saker under tiden vi varit här. Hon har suttit med i barnstol när vi ätit, visserligen uppallad men ändå. Jätte skoj att hon kan va med. Hon ser verkligen intresserad och nyfiken ut, men än får hon vänta lite med att smaka.
Åså har hon åkt vagn utan att ligga ner, så nu får vi hem å byta del i vagnen. Hon gillar verkligen att va med, ha koll på vad som händer och att sitta å titta på mammsen.
Min lilla skrutta börjar verkligen bli stor, hennes första tänder börjar göra sig påminda. Hon har ständigt något i munnen å dräglar som en tok. En favorit är bitring som är fryst.
Ja sammanfattningsvis så händer det mycket på kort tid i hennes liv. Stackars pappan som måste vara borta å jobba.

SNACKA OM ATT VI SAKNAR DIG!!!

Nu har skruttan vaknat å vill ha mat så fortsättning följer.
Kraaaaaaaaaaaaaaam.

1 kommentar:

Linnea sa...

men sluuuuta! jag missar ju allting! snart vill jag komma upp igen! hur är vädret nu, är det vååår? pussa på söt mettson! tuuusen kraaamar =)