måndag 25 maj 2009

Nu behöver jag sova!

Nu e jag så jäkla trött, behöver verkligen sussa nu.
Har suttit hela kvällen å skrivit tackkort och letat adresser. Undra om ja va detektiv i ett tidigare liv. Bara en adress ja inte lyckades me. Rätt bra resultat när de va knappt trettio som skulle skrivas. Ja nu har vi ju inte sett att de tar sig fram till rätt person. Men jag har verkligen gjort mitt bästa, så förlåt om de e någon som blir missad.

Undra varför jag har fått en sån jäkla värk i fotleden efter att jag suttit å skrivit nu. Ja skriver ju inte me föttera heller...

Min älskade sambo e på väg hem från en kvälls fiske me grabbarna, de har alla fått napp fick ja rapport om. Så de är nog glada när de kommer hem.
Tur e väl de. Undra om ja kan lura till mig en klining av min rygg när han kommer hem.
De är värt ett försök iaf.

Imon ska vi putta barnvagn med gudmor och M. Målet e en fika på Smulan, vi har en gratis tårtbit att inkassera. Gott gott i gott gott.
Ja nu hoppas ja på att allt går vägen, förra veckan vi försökte gick de i stöpet. M. hade inte haft någon lyckad natt alls, både tandsing gnäll å en sjuklig storpöjke.
Hualigen ingen hitt alls.

Nä nu ska jag skärpa mig, ta å borsta tandsingarna å lägga mig å mata lillsessan.

Bilder kommer från helgen, men ja hitta inte kameran...
Amningsaffasi!

Inga kommentarer: