söndag 10 maj 2009

En fixar dag.

Japp vi passa på att städa bägge bilarna igår. Både utvändigt och invändigt. Skodan var verkligen i behov av en genomkörare. En riktig lortgris va hon, men nu e hon vår fin. Det var verkligen skönt att få det överstökat. Mette sov gott i sin vagn hela tiden. Vakna när vi var ganska så klara.
Jag passa på att köra några maskiner tvätt åsså.
Mina löparskor fick snurra ett varv i maskinen de med. Som nya.
Vi avsluta dagen med att gå till Matlådan för en after car wash beer. Fast de fick bli en fanta för mig. De amningsvänliga ölen va slut:-(
Idag har vi inte gjort många knop, jag fick ta sovmorgon idag med. Tack älskling!
Var behövligt, min hosta vill inte ge med sig.
Nu ska jag lägga mig bredvid min krassliga dotter i soffan å mysa.
Thing så länge.

Inga kommentarer: