fredag 8 maj 2009

I väntan på pappsen.

Snart kommer han hem. Nu är det bara några timmar kvar. Ska bli riktigt skönt att få vara hemma med honom å Mette. Det är idag två veckor sedan vi gav oss iväg och tolv dagar som vi inte setts. Första gången som vi är åtskilda så länge sedan skruttan kom till världen.
Det har varit en rolig tid i Karlstad, vi har hunnit med så mycket skoj. Självklart tog vi en sväng på Ikea, inhandlade lite skötbordshanddukar, diskborstar och en skallra till skruttan. Det blev även ett par turer på stan, kika i lite butiker.
Va smakråd åt solbrilleköparen. Hoppas de passar å att du ble nöjd.
Jag fick prova på att sitta i sadeln igen. Sååååååååååååå skoj. Hur ska jag kunna klara mig utan att rida nu då. Å vilken bra bål träning det är då. Jag fick grym träningsverk i magen och ryggen.
En dröm vore att kunna rida ett par dagar i veckan. Skulle verkligen vara bra på alla sätt å vis. Jag skulle få egen tid och hålla liv i min allra största hobby å Lunkan skulle få pappa dotter tid.
Vi hann även med en sväng ut till stugan. Den är verkligen så mysig. Bara vi kom dit så infann sig lugnet. Det är en sån härlig atmosfär kring Fryken.
Ja så har vi hunnit va på dop i Väse, firat frun i familjen ute på Lindenäs. Alltid lika trevligt.
Ja va har vi med hunnit med.
Jo jag å Mette va med gudmor på hennes arbete. Vilket jobb hon har! Hon jobbar på en naturskola som tar med klasser ut i skogen å hjälper barnen att lära sig om naturen. De är super på att få dem att förstå innebörden av att samarbeta. Heja er!
Nu ska jag njuta av Så ska det låta å sen gå å knyta mig.
Kraaaaaaaaam på er.

Inga kommentarer: